A woman teaching in a classroom

Om Excelskolen

Vi tilbyr kurs i fysisk klasserom/via digitalplattform og forhåndsinnspilte onlinekurs. Ønsker du å skreddersy opplæringen med utgangspunkt i ditt og din virksomhets behov, gjør vi selvfølgelig også dette

Jeg er her for deg - ta gjerne kontakt!

Proffesional woman
hei@excelskolen.no(+47) 905 38 659

Om oss

Mange mener de kan Excel, men få har en formell opplæring i programmet. For å bli mer effektiv og mer lønnsom, er det flere arbeidsgivere i dag som krever gode kunnskaper i programmet. Da er Excelskolen ditt naturlige valg for deg og dine ansatte – vi tar dere videre enkelt og effektivt.

Vi er spesialister innen Excel og har et bredt tilbud av kurs på alle nivå, i ulike prisklasser og ulik opplæringsformater. Du kan ta våre populære lærerstyrte kurs enten i et fysisk klasserom eller via digitalplattform(Zoom/Teams), eller ta et forhåndsinnspilt onlinekurs. Vi skreddersyr selvfølgelig opplæringen etter ditt og virksomhetens behov.

Excelskolen jobber med de dyktigste kurslederne i bransjen og de får alltid høy score på evalueringer fra sine kursdeltakere når det kommer til pedagogikk, relevans og innhold.

Er du usikker på hvilket nivå du er på, hjelper vi deg gjerne med å finne det riktige kurset for deg.

Våre samarbeidspartnere

For å kunne deg tilby deg en attraktiv kursopplæring med fokus på høy kvalitet og relevans, samarbeider Excel-skolen med flere svært dyktige aktører.

Eksempler på samarbeidspartnere er Confex Norge, som er sertifisert i henhold til standarden ISO 9001: 2015. Våre premiumkurs er gjennomgått og godkjent av Certified Learning Programmes, noe som innebærer at vi kan garantere deg et relevant og aktuelt kurs. Et sertifikat med dette stempelet vil være en sikker anerkjennelse for deg og arbeidsgiveren din.

Når det gjelder våre online-kurs er det Learnesy sin plattform som benyttes og de har lang erfaring med å tilby kvalitative og pedagogiske kurs, helt og holdent online. Alt for at du skal kunne ta deg videre når og hvor du selv ønsker deg.

Er du interessert i å samarbeide med oss? Vi tar gjerne en prat med deg!

Professional woman
hei@excelskolen.no

Det var en selvfølge for Confex å samarbeide med Excel-skolen, det føles trygt og profesjonelt

Anette Mikalsen, Markedsfører -

Confex Norge

Jeg er her for deg - ta gjerne kontakt!

Proffesional woman
hei@excelskolen.no(+47) 905 38 659
Excelskolen AS
Fridtjof Nansens plass 5, 0160 Oslo
Org: 925 124 354
Følg oss
Meld deg på vårt nyhetsbrev
Takk for din påmelding
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Jeg er her for deg - ta kontakt om du lurer på noe!