Bedriftstilpasset

Sammen skreddersyr vi kurs og opplæringsprogram basert på bedriftens utfordringer.

Jeg ser frem til å finne en løsning som passer for dere!

Torill Bergseth
A professional woman standing

Velkommen

Å investere i personalets kompetanse er en nøkkelfaktor for fremgang. Her hos Excel-skolen utvikler vi spesialtilpassede kurs, så dere lettere kan håndtere morgendagens utfordringer.

Våre kunder har ulike forutsetninger og utfordringer for å optimalisere sin hverdag. Derfor utvikler og skreddersyr vi hvert opplæringsløp sammen med våre kunder. Basert på utfordringene i virksomheten og sammen med deltakernes egne behov, bygger vi innhold og struktur.

Omfanget av kurset, beliggenhet og tid bestemmes ut fra hva som passer best for dere.

Vi tilbyr:

• Kurs tilpasset deres behov og ferdighetsnivå
  • Kurs med mulighet for eksamen og sertifisering
  • Bedriftsportal med forhåndsinnspilt onlinekurs for dine ansatte
  • Fordelsprogram tilpasset din bedrift
  • Kompetanseanalyse av deltakernes forkunnskaper og behov
  • Erfarne og kvalitetssikrede kursledere
  • Kostnads- og ressurseffektive alternativ
Professional woman
Selger
hei@excelskolen.no

“Veldig dyktig og hyggelig taler. Jeg er veldig fornøyd med kurset.”

Jorun Andreassen, Seniorådgiver
Oslo kommune

Kursløsninger

Enten dere vil ha et allerede eksisterende kurs eller opplæringsprogram med skreddersøm, tilpasser vi helt etter deres behov. Dere skal være trygge på at investering for kompetansehevingen er i trygge hender. Vi tilbyr kompetanseanalyse, erfarne og kvalitetssikrede kursledere, samt kostnads- og ressurseffektive alternativer for dere.

Forarbeid

Før opplæringen gjennomfører vi en kompetansekartlegging av hver enkelt kursdeltakers kunnskap i Excel. Vi anbefaler et tilpasset kursinnhold for nettopp dere. Kanskje en blanding av Excel grunnleggende og videregående er best for dere, eller ønsker dere et dypdykk inn i Power Query?

Vi kan også komme med anbefalinger om gruppeinndeling eller kurslengde for på den måten forme rett opplæring for dere. På bedriftstilpassede kurs er det deres behov som er i fokus og som styrer løpet.

Hos dere eller hos oss?

Vi kommer gjerne til dere og holder opplæringen der eller så kan vi ordne lokaler, om dere ønsker det.

Gjennomføring

Våre Excel-kurs er lærerstyrte opplæring i et pedagogisk forum. Kurslederen viser trinn for trinn på storskjerm og deltakerne følger med på egen data. Det er en fordel å jobbe på sin egen data for å kunne lage snarveier og tilpasse verktøylinjen der og da.

En digital kursdokumentasjon utarbeides til hver enkelt opplæring og kan med fordel brukes som et oppslagsverk i etterkant.

Etter opplæring

Etter opplæringen er gjennomført gjennomfører vi en evaluering for å påse at du har mottatt den opplæringen og kunnskapen du ba om og betaler for. Vi tilbyr også tre måneders support via e-post med våre kursledere.

Sertifiserte kurs

For å sikre dine ansatte får den kompetansen de er lovet, tilbyr vi muligheten å kunne ta eksamen etter endt kurs. Om deltakerne består eksamen blir de sertifisert gjennom DNV GL sitt Certified Learning Programmes. DNV GL har revidert og godkjent læringsplan og -mål, samt kursdokumentasjon så du skal være trygg på at du faktisk får det du betaler for – kompetanseutvikling av høyeste kvalitet.

Slik fungerer det:

• Velg et av våre eksisterende sertifiserte kurs
  • Kursleder tilpasser eksempler og øvelser etter deres behov
  • Ordinær læringsplan og – mål må følges for å få muligheten til eksamen og sertifisering
  • Opplæringen skjer enten hos dere eller ved et konferansesenter

“Veldig bra! Kursholder hadde fin oppbygging av tema og var lett i talen og god formuleringsevne.”

Marianne Øgaard Bergh,
Senior rådgiver økonomi, Fellesorganisasjonen (FO)

Online-pakke

Vi gjør det enkelt og kostnadseffektivt for deg å videreutvikle dine ansatte

Strekker ikke tiden til for kompetanseutvikling? Eller har dere kanskje ikke behov for et skreddersydd kurs da de ansatte har ulike behov?

Da er en pakke med våre forhåndsinnspilt online-kurs i Excel et godt alternativ for dere. Vi tilbyr et bredt utvalg til ulike ferdighetsnivå, som er forhåndsinnspilt og pedagogisk tilpasset i korte videoleksjoner med påfølgende øvelser og quizer.

Slik fungerer det:

• Du får et unikt bedriftsdomene med tilgang til de kursene du ønsker å tilby dine ansatte
  • Dine ansatte kan ta kursene når og hvor det passer dem
  • Kursene vil være tilgjengelige i minst 12 måneder
  • Som bedrift kan du enkelt følge opp dine ansatte og se hvilke kurs de ansette har fullført og blitt godkjent for
  • Deltakerne får en personlig attest etter bestått kurs

Kontakt meg

Takk!
Din forespørsel vil bli besvart så raskt som mulig.
Tyvärr uppstod ett fel vid inlämning, försök igen.
Professional woman
Selger
hei@excelskolen.no

Er du usikker på hvilket nivå som passer dere best?

Vi gjennomfører kostnadsfrie forkunnskapstester på samtlige deltakere og bygger opplæringens innhold basert på resultatet, som nivå, tempo og øvelser.

Kontakt oss allerede i dag!

Excelskolen AS
Fridtjof Nansens plass 5, 0160 Oslo
Org: 925 124 354
Følg oss
Meld deg på vårt nyhetsbrev
Takk for din påmelding
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Jeg er her for deg - ta kontakt om du lurer på noe!
Produktansvarlig